Onze historiek

[UK] History

Houdt het eenvoudig

2004

Datamath begon oorspronkelijk als EbizzPC, een nevenactiviteit. De focus lag op pc-hardware en op maat gemaakte systemen.
In die tijd was EbizzPC een van de pioniers op gebied van online winkelen.

Opgeleid als elektronica-ingenieur, gepassioneerd door programmeren, gemotiveerd en met goede communicatieve vaardigheden.

Het perfecte huwelijk

2007

Op basis van nieuwe ervaringen en kennis begint het bedrijf data-gestuurde applicaties en websites te implementeren voor kleinere bedrijven,
en schakelt al snel over naar op UI-gestuurde applicaties binnen lokale netwerken.
De nevenactiviteit wordt de hoofdactiviteit onder een nieuw bedrijf dat alle activiteiten van EbizzPC overneemt.

Datamath is geboren.

2012

Data-gestuurde oplossing zijn op dat moment nog zeldzaam in de industrie. Datamath is grondlegger in de eerste M.E.S.
Manufacturing Execution Systems (MES) volgt operationele bewegingen en beheert eenvoudig complexe historische gegevens.
Op basis van data en data-analyse verbetert het bedrijf snel de efficiëntie binnen verschillende industriële bedrijven.

Problemen die jarenlang onder het tapijt zijn blijven liggen, worden naadloos en eenvoudig blootgelegd.

2016

Data is één ding, een visie iets anders. Datamath neemt de leiding en beheert persoonlijk de productieprocessen.
Door gebruik te maken van zelfbeheerde dataplatformen wordt het eenvoudig om
een objectmodel te bereiken dat veelzijdig is voor bijna elk bedrijf.

Onbedoeld stuitend op lean integratietransformaties en al snel uitgroeiend tot een lean denkbedrijf.

Lean technologie gaat niet om meer doen met minder,
maar om waarde creëren door de slimste inzet van middelen.

2018

Datamath groeide binnen bedrijven uit tot een lean integratiearchitect, niet aan de zijlijn maar actief op of vlakbij de werkvloer.
Met behulp van krachtige MES-systemen die verspillingen visualiseren en de weg banen naar een lean aanpak.

Het visualiseren van complexe data voor managementdoeleinden is dan een waardevol voordeel.

Klanten betalen niet voor verloren tijd

Dus verlies geen tijd